La inspecció de treball ha centrat gran part dels seus esforços en inspeccionar els possibles abusos en la contractació temporal.
Concretament ha enviat comunicacions a les empreses en les que ha detectat casos sospitosos de frau per abús en la contractació temporal atorgant un mes per a solucionar les irregularitats detectades. En una segona fase, transcorregut un mes des de dites comunicacions, la Inspecció de Treball i Seguretat Social analitzarà les dades, sobretot de les empreses que no hagin regularitzat la situació i iniciarà les pertinents actuacions inspectores adoptant, si s’escau, les oportunes mesures legals.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.
La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.